Hotel Linda, Side ( Turkijë )

14 juli 2014 - Alkmaar, Nederland

Na eerst ff uitgepuft te hebben van een verschrikkelijk leuke toffe dag zijn we met z'n allen begonnen aan het diner om vervolgens lekker de hele avond relaxt in de pool-bar te vertoeven.
Vrijdag hebben we er een zwembad-hangdag van gemaakt met z'n allen om lekker te bakken en te klieren in het zwembad en waarbij Lobke elke keer zwaar de sjaak was.
Zaterdag wederom een zwembad-dag, waarbij er op een gegeven moment de claxon van een auto onophoudelijk af bleef gaan met een man voorover op z'n stuur liggend.
Gelijk het personeel & de bewaking in rep en roer, want hij bewoog niet.
We dachten eerst om er naar toe te gaan om te helpen, maar dat werd ons door het personeel verboden.
Ze zeiden dat als wij er heen zouden gaan en de politie zou er bij komen dat ze je rustig mee zouden nemen om je te ondervragen vanwege het feit dat je er bij bent geweest.
Achteraf bleek deze man al 3 dagen niet te hebben geslapen en gegeten ivm. de ramadan ( niet geheel slim met die bloedhitte ).
Zaterdag-avond was er een best-couple of Hotel Linda waar Bas & Yvonne aan meededen en waarin ze laatste werden, maar waar we verschrikkelijk hard om hebben gelachen.
Daarna hebben we nog meegedaan aan bingo-avond met uiteindelijk nogeen paar prijsjes en wat ook heel leuk was om te doen.
Zondag hebben we er een relax-dag van gemaakt, omdat we de volgende dag om 06.15 ophaald werden om terug te vliegen naar Nederland.
Zondag-avond hebben nog ff een laatste borrel-avond gehouden met Bas, Lobke & Senna en ook afscheid genomen van het voltallige personeel waarvan er eigenlijk een stelletje vrij waren maar er toch verschenen.
Om de vakantie nog ff goed af te sluiten zijn we ook nog even naar ons balkon gegaan met een stel borrels, waardoor we uiteindelijk om 01.00 uur een keer te bed lagen.
Om 05.00 uur ging de wekker omdat we natuurlijk weer terug moesten vliegen naar Nederland.
Om 11.20 uur Turkse tijd gingen we uiteindelijk de lucht in om vervolgens na een hele prettige vlucht om 14.00 uur nederlandse tijd weer voet op nederlandse bodem te, en waarmee er dus een einde kwam aan een hele fijne en schitterende vakantie met ons hele gezin naar Side in Turkijë !!!!

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk verhaal en mooie foto's en hopelijk tot een volgende keer !!!!!