Hotel Linda, Side ( Turkijë )

8 juli 2014 - Side, Turkije

Gisteravond na het eten ff lekker wezen wandelen met z'n viertjes naar een winkel-boulevard en Ashley geholpen met een te klein buikdanseres-pakje waarbij ze haar geld niet terug kreeg en dan mag pappa op komen draven. Maar het is ons gelukt om die meid haar centjes terug te krijgen ( Ashley weer helemaal happy en zonder tranen ). Vandaag een lekker zwembad-dagje ( ook voor mij ), en jawel lekker dat het was. Straks weer lekker eten en de rest van de dag.......

Word vervolgt......

1. Alfred:
    8 juli 2014
    ha jullie zijn goed aangekomen ,dit is de eerste keer dat we kunnen kijken, leuk hoor jullie zo te zien genieten.
    wij zijn de jetlec aan het verwerken ,dus weer vijlig thuis.
    we hopen gouw weer iets van jullie te horen. Pa en Moe
  2. Pauline:
    8 juli 2014
    Wat een leuke foto's zitten ertussen, Geniet er van lieverds.
  3. Tante leny:
    9 juli 2014
    wat genieten jullie zeg met dat mooie weer, en dat lekkere zwembad. liefs oom taco tante leny
  4. Marja Kwast:
    10 juli 2014
    Ziet er lekker fris uit in het water , hier nu ook mooi weer.
    Geniet nog maar lekker samen.