Dag 3

13 juli 2013 - Malgrat de Mar, Spanje

Vanmorgen na het ontbijt en ons gedoucht te hebben zijn we vervolgens naar de markt gegaan in Malgrat, wat erg ver lopen was hoor ( Pfff, toch zeker wel 20 meter vanaf de ingang van ons hotel ).
We hebben daar heeeel wat leuke dingen gekocht.
In de middag hebben we lekker een paar uurtjes bij het zwembad gebivakkeerd met een lekker koud kannetje sangria.
Maar om ongeveer 15.30 uur werd die rust bruut verstoord door een paar zware onweers-klappen waardoor Yvonne gelijk naar de hotel-kamer vluchte ( hihihi ), en toen
ik ff later ook boven kwam hebben we daar nog maar ff verder zitten relaxen.
Toen zijn we even later nog maar ff de boulevard opgegaan om ff bij Pub 13 ( NL ) wat te drinken, met nederlandse muziek op de achtergrond, onder het genot van een fikse regenbui.
Wat even lekker verfrissend was hoor.
Na weer een zeer geslaagd diner zijn we lekker over de buolevard gaan flaneren en hebben we bij een van de winkels waar we wat gekocht hadden een bakkie koffie (gratis !) gedronken waar hij ons voor uitgenodigd had.
Vanavond hebben we beneden in de bar van ons hotel zitten genieten van een soort flamengi-achtige show, wat hun ballet noemde wederom onder het genot van een kannetje overheerlijke sangria.

Tot morgen voor Dag 4.