Dag 4

13 juli 2013 - Malgrat de Mar, Spanje

Vanochtend zijn we na het eten naar het trein-stationnetje van Malgrat gegaan en hebben de trein naar Blañes gepakt voor een bezoekje aan één van de botanische tuinen aldaar.
We zijn naar de tuin met allemaal soorten kaktussen ( Pinya de Rosa ) gegaan wat er adembenemend uitzag hoor.
Het was eigenlijk de verkeerde dag ervoor ( snikheet met 37ºC, in de brandende zon nog hoger ), maar dat mocht de pret niet drukken hoor.
We dachten daarna nog ff over de boulevard van Blañes te banjeren, maar ze gooien daar wel het meeste dicht voor de siësta ( lekker dan ! ).
Toen besloten we maar terug te lopen naar het trein-station ( we mochten de bus niet meer in, waarschijnlijk vanwege diezelfde siësta ).
Doormiddel van een ietwat FOUTE navigatie van mijn kant duurde die wandeltocht toch ietsie langer dan dat de bedoeling was.
Maar je komt dan wel op plekjes waar je normaal gesproken niet zo snel komt.
Na een gigantisch lange trein-rit ( toch zeker wel 2, 5 minuten, pfffff ) kwamen we weer terug in Malgrat de Mar.
Na nog wat vochtige en eetbare versnaperingen voor de inwendige mens ingeslagen te hebben en een ijsje voor Yvonne zijn we ff uit gaan puffen en verder op het balkon.
Ik merendeels uit de zon, want ik wasflink verbrand op mijn voeten, schouders, nek & in iets mindere maten mijn gezicht.
We hebben vanavond na het eten heerlijk zitten uitbuiken op het balkonen hebben daarna nog maar ff een bakkie koffie gehaald bij
Café Het Zonnetje.
Daarna zijn we in hotel nog ff wezen sporten en ben ik lekker gemasseerd door Yvonne (hihihihi).
Nu zitten we voor de laatste avond lekker op ons balkon met glaasje sangria.
Ook hebben we nog een mooie vuurpijl de lucht in zien gaan, dus ik dacht ik ga klaar zitten met m'n camera.
En wat denk je ? Vervolgens gebeurd er dus helemaal niets meer !
Morgen worden we om 13.55 uur bij ons hotel opgehaald om terug te vliegen ( 17.05 uur ) naar nederland en de kindjes ( die ik toch wel mis hoor ).

Tot morgen voor Dag 4 (Laatste Dag).